vrijdag 13 december 2013

Het begin...

Na al enkele maanden blogland af te schuimen, vond ik uiteindelijk de moed om ook mn eigen blogje te beginnen.

Ik ben een mama van 3 spruitjes. Tijdens mn tweede zwangerschap had ik iets nodig om me bezig te houden. Door mn job moest ik nl. al na 3 maanden zwangerschap stoppen met werken. Dit werd een lange tijd van thuiszitten (firmawagen moest worden ingeleverd, dus geen auto om uitstapjes te maken :( ) Toen ontdekte ik parels en kraaltjes en kon ik mij daar in uitleven door allerlei kettingen, armbanden en oorringen te maken. (hier kun je meer zien)

Drie jaar en nog een kereltje later, heb ik nood aan iets nieuws en ontdek ik het naaien. In mei 2013 krijg ik voor mn Moederdag een eenvoudig naaimachientje. Sindsdien naai ik nu en dan (lees: als er eventjes tijd voor mezelf is). Ik heb nooit lessen gevolgd, maar al doende leert men zeker ;) (en door fouten te maken) Lang leve de facebookgroepjes en youtube!


Ik hoop hier nog regelmatig wat van mn creaties te kunnen laten zien, zowel met pareltjes als met stofjes!

tot later!
 
 
 
 
miss ladybug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten