vrijdag 24 januari 2014

Appeltjesjurk

Hier nog een jurkje voor mezelf, dat ik enkele dagen geleden heb gemaakt uit dit boekje.
Ik ben niet helemaal tevreden over het stofoverschot rond mn boezem (maar dit zal eerder aan mn kleine boezem liggen ;) ) Maar dit kan ik wel nog een beetje vernauwen (denk ik)
 
 
De lap rode tricot in rond mn middel is een "loop", een cirkel in tricot. Aan de zijkanten zit nog eens een elastiek, dat voor een rimpeleffect zorgt.





 
 
stof: tricot van Lillestoff
 
 
 
 




3 opmerkingen:

  1. Ik vind het toch een leuk kleedje hoor!
    Heb ook al vaak gedacht om het stofje te kopen, maar dacht dan dat het niets voor mezelf zou zijn, maar nu ik het zo zie bij jou, ben ik overtuigd dat het wel kan! ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet bekennen dat het stofje voor mij ook een gok was, maar ik vind het uiteindelijk ook wel kunnen ;)

      Verwijderen
  2. ooh wat een kei leuk kleedje!!
    kei knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen