vrijdag 24 januari 2014

schattige zeehondjes ;)

Voor mn laatste project van de voorbije dagen heb ik heel hard gezweet!
;)
Niet omdat het ingewikkeld was, wel omdat ik net genoeg stof had om het patroon (de basisjurk uit SVDHZ) er uit te krijgen. Ik had werkelijk geen halve centimeter over!
Uiteindelijk zat het bovenstukje in elkaar, toen ik met de rok wou beginnen. En ja hoor, ik was er in geslaagd om 2 gelijke achterpanden uit te knippen ipv in spiegelbeeld!!
Ik in alle staten, ik had het stofje namelijk al een hele tijd geleden gekocht bij Ella & Basiel. En ik kon mn jurkje niet meer redden dacht ik... :(
 
Toch nog eens gaan neuzen, en ja hoor, daar lag nog net 1 coupon op mij te wachten!
;)
Wat een geluk, ik heb het natuurlijk vlug besteld voor iemand anders er mee zou gaan lopen. ;)
En zo is het jurkje toch afgeraakt!
:D
In eerste instantie was het de bedoeling om het jukje onderaan af te werken met een passend blauw biaislint, maar toen botste ik in de Veritas op een bruin lint en dat heb ik dan ook gebruikt.
 
 
 
 
 
terug met het knopensysteem
 
ok, patroon loopt niet mooi door, maar dit leek me nog te ingewikkeld
;)

 

stof: katoen van Michael Miller (seal pups)
bruine biais van Veritas
kamsnaps en stof komen van Ella & Basiel
 
 
 
 
 


5 opmerkingen:

  1. ahja, doorlopende patronen...daar doe ik ook nog niet aan mee. Ik ben al blij als het lukt ;-)
    Heel schattig jurkje trouwens met die zeehondjes en ik vind het bruine lintje er heel goed bij passen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! En die doorlopende patroontjes, dat lukt ons mss ooit wel ;)
      Maar als ze er een riempje bij draagt, dan valt het al een heel stuk minder op. :)

      Verwijderen
  2. Oh een heel mooi kleedje! Je dochtertje staat er super leuk mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer leuk jurkje!

    Creatieve groetjes van het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen